fredag den 11. januar 2013

Paradise Hotel: Dress code: Blond Hair, Curls Optional





Normalt er jeg ikke meget til reality TV, men da min ven (mere eller mindre tilfældigt) vandt billetter til gallapremieren på Parardise Hotel 2013 ville jeg da super gerne med. En del af mig håbede virkelig Paris Hilton kom når nu hun er med i seasonen, men det var selvfølgelig ikke lige en del af den deal TV3 har lavet med hende. 

Jeg passede ikke super godt ind, men det var sjovt at se kjolerne og hvordan presse og fans gik amok. 

Normally I don't care much for reality TV, but when my friend (more or less accidentally  won tickets to the gala premiere of the new cycle of Danish Paradise Hotel I really wanted to go. Mostly because Paris Hilton is participating in the new cycle which I find pretty funny (she didn't actually show up though). 

I honestly didn't fit in very well but it was awesome to see the crazy gowns. The press and the fans reactions was a lot of fun to experience. 


Jeg fik ikke taget ret mange gode billeder fra der hvor jeg stod, men her er lidt af nogle af de flotte kjoler. Rikke havde også en super flot kjole på, men jeg fik ingen billeder af den.

I didn't get a lot of great pictures but here are some of the contenders who had very interesting gowns (in my opinion). The host Rikke looked amazing too, but I only got blurred ones of her:


Gudinde inspireret

Greek goddess inspired


Rød med sten på det ene bryst. Den var rigtig fin på hende i virkeligheden.

Red with embellishment on one side of the chest. Looked nice IRL. 



Var vild med den blå farve, men relativt kedelig kjole.

Not that interesting, but a pretty blue color. 



Prøvede at tage et billede af den sorte kjole med nitter på skuldren, men det gik ikke så godt. Det var dog en virkelig fed kjole.

This is actually an attempt to get a picture of the black gown with studs on the shoulders. It was awesome all though you can't really tell from this. 


Elendigt billede, I know, men denne kjole var super flot og en af mine absolut favoritter (mest fordi den også skilte sig ud). Smuk med pailletter i forskelige farver. 

This was my absolute favorite one. It also stood out quite a lot. It is an awful picture, but it had sequins in different warm shades. It looked more expensive then a lot of the other ones. 

These where not the only beautiful gowns but unfortunately the only ones I got pictures of.






Uncomfortable looking on the red carpet (for some reason there wasn't anywhere to get rid of your coat)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar