tirsdag den 15. maj 2012

Vintage state of mind








I dag gik jeg forkert på vej til undervisning og faldt over en butik jeg fuldstændig havde glemt - 'Kongens klær' ved kultorvet. Fantastisk vintage forretning! Alle de skatte man kan være heldige at finde i en almindelig genbrug, men samlet på ét sted. Fantastisk. 

Jeg har total forelsket mig i disse perlebesatte vintage sneakers fra hjemmesiden morfarsmoustache.dk - hvor ville jeg ønske, at jeg var en størrelse 40! Sådan nogle skatte finder man ikke i highstreet forretningerne - og slet ikke til 179,00 kr!! 


Today I took a wrong turn on my way to class and stumbled over a shop i had totally forgotten about - 'Kongen klær' at kultorvet. Awesome vintage store! All the treasures u can be lucky enough to find in an ordinary second hand store but all in one place. Awesome!
I have fallen in love with these pretty bedded vintage sneakers from the homepage morfarsmoustache.dk - i wish i was a size 40! Treasures like this u don't find in the highstreets - and it's only 179,00 Dkr!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar