fredag den 4. maj 2012

Anna Dello Russo at H&M

Uh spændende! Et nyt designsamarbejde!
I går offentliggjorde H&M at deres næste designsamarbejde bliver med Anna Dello Russo.  Jeg glæder mig meget til at se  resultatet af dette. Jeg må indrømme jeg er en smule forbeholdende overfor om det kan lade sig gøre at kombinere Anna Dello Russos meget flashy ekstravagante access med budgetpriser. Det gælder om at passe på, at accessen ikke kommer til at se for plastikagtig ud. 



Indtil videre er bl.a. dette billede offentliggjort (hm.com): 


Solbrillerne med similisten kunne jeg godt, og guldstilletterne er fab, men ellers får al det guld ikke mig til at synge og danse. Glæder mig dog til at se det hele, der skal nok være nogle pieces som der kommer kamp til stregen om ala Marni kraverne. Mon ikke jeg alligevel ender med at stå i kø kl. 10 på amagertorv?


Tryk her for at se præsentationsvideon offentliggjort i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar